Stockholm

fredag, september 26, 2008 at 8:58 f m (Uncategorized)

Jag känner redan nu att jag vill inte åka hem, blir helt deppig när jag tänker på att jag ska göra det snart. Okej inte förän måndag kväll, men tiden går snabbare här uppe och jag njuter av varje sekund! Älskar Stockholm.

Igår åkte jag och Sanna ut till Djurgården med Djurgårdsfärjan, gick där en sväng och där var det riktig höst. Löven hade börjat falla och det var gula och röda löv. Vackert! Sen på kvällen åkte vi hem till Janne igen och Sanna åkte vidare till sin syster.

Janne köpte Sushi, men jag vågade inte köpa jag med så jag smakade av honom. Det var förvånandsvärt gott! Trodde jag aldrig. Men nu vet jag det, så nu har jag ätit det och är en ”erfarenhet” starkare. Haha!

Derbyt behöver vi inte prata för mycket om. Underbar stämning innan match, härliga personer och bra första halvlek. Andra halvlek tappade av sig lite och tyvärr kunde aik kvittera på övertid pga dåligt försvarspel. Sånt händer, men vi kvitterade sent i förra derbyt på övertid (har jag för mig) så det jämnar väl ut sig…

Nu måste jag plugga (!), hemska tanke. Men lite duktig får man vara. Sen ska jag ut och njuta av Stockholm! Puss

1 kommentar

  1. Maria said,

    Åh, skruttan..
    Ta hand om dig i stora farliga staden ;D
    Puss

Lämna en kommentar